فناوری اطلاعات و ارتباطات

در این وبلاگ سعی شده که نیازهای روزانه ، مطالب کاربردی در زمینه های مختلف که هر کسی ممکن با آن سروکار داشته باشد را قرار دهیم .

فناوری اطلاعات و ارتباطات

در این وبلاگ سعی شده که نیازهای روزانه ، مطالب کاربردی در زمینه های مختلف که هر کسی ممکن با آن سروکار داشته باشد را قرار دهیم .

کسب درآمد از طریق اینترنت

با عرض سلام .

امروز می خواستم مطلبی را برای دوستان توضیح بدم . کانون دو بسته برای کسب درآمد دارد که هیچ یک از آنها غیر قانونی نبوده و به هیچ عنوان با روشهای هرمی مطابقت ندارد . در حال حاضر کانون بسته شماره 8.2.01 را که نحوه ساخت وبلاگ و کسب درآمد از طریق آن با پشتیبانی و حمایت سه ساله کانون است را بفروش می رساند و در صورتیکه شما فعالیت مناسبی داشته باشید بسته 8.2.10 برای شما فعال شده و شما می توانید به کسب درآمد بپردازید که توضیحات کامل را در پایان برای شما قرار می دهم . 


رویه کسب درآمد از طریق بسته شماره  8.2.10 :


کانون برای مشترک وب سایت طراحی و راه اندازی می نماید.
توضیح:

1. این وب سایت به توسط روبات هوشمند پارسیان ظرف مدت زمان 2 ساعت به همراه پرتال مشترکین پس از اعلام مشخصات (شماره قبض پرداختی، نام و ...) راه اندازی می شود.

2. ثبت دامنه یا نام وب سایت ( Domain ) توسط مشترک و از طریق پنل شخصی محقق خواهد شد.

3. مالکیت سایت از آن مشترک می باشد و مشترک در صورت تمایل می تواند وب سایت و عضویت خود را از کانون مجزا نماید.

4. ثبت دامنه (Domain) و فضا (Hosting) بصورت رایگان و خودکار انجام می گیرد.

5. مشترک کانون، مطالب مندرج در پنل شخصی (واقع در پرتال مشترکین ( http://login.tashrifat.info) که به صورت روزانه بروز می شود) را در وب سایت خود ثبت می نماید.

6. به ازاء هر بار نمایش سایت مشترک توسط کاربران اینترنت، مبلغ 200.0 الی 500.0 ریال به حساب (بانک های ایرانی) ریالی شما در همان لحظه یا در 29 هر ماه واریز می شود.

7. درآمد مشترک از همان روز نخست آغاز می شود.

8. مدت زمان فعالیت 1 تا 3 ساعت در هفته می باشد و مشترک می تواند بسته به برنامه ریزی خود فعالیت را در کلیه ایام هفته تقسیم و یا کل مدت زمان فعالیت را به روز خاصی از هفته ارجاع دهد. این امر بدان معناست که هیچگونه محدودیت زمانی در فعالیت وجود نخواهد داشت.  ضمنا مشترک می تواند برای داشتن درآمد بیشتر مدت زمان فعالیت خود را از 1 الی 3 ساعت در هفته افزایش دهد و متعاقبا درآمد نیز افزایش خواهد یافت.

سوالات متداول:

آیا برای مدیریت و ساماندهی وب سایت نیاز به داشتن دانش فنی و برنامه نویسی الزامی است؟

به هیچ عنوان برای مدیریت وب سایت نیاز به داشتن دانش فنی یا برنامه نویسی نخواهید داشت.

گفتنی است کلیه آموزش های مربوط به مدیریت و افزودن مطالب به وب سایت، در 30 دقیقه نخست شروع به فعالیت به پایان خواهد رسید و یک کاربر کاملا ابتدایی در اینترنت می تواند پس از این مدت زمان به فعالیت بپردازد.

آیا پیش از استفاده از محصول کانون، شخص متقاضی می بایست از نحوه ساختن یا مدیریت وبلاگ یا وب سایت آگاهی داشته باشد؟

خیر - به هیچ عنوان این امر نیاز محسوب نمی شود.

طریقه ثبت اطلاعات و مطالب در وب سایت مشترک کانون چگونه است؟

کلیه مشترکین به راحتی می توانند مطالب دریافتی از طریق پنل اختصاصی (موجود در نشانی اینترنتی :( http://login.tashrifat.info)) خود را کپی (Copy) و در ویرایشگر متنی تحت وب که در وب سایت مشترک تعبیه شده است، قرار (Paste) دهند.

به عنوان مثال شما می توانید نحوه استفاده از این نرم افزار را دقیقا به مثابه نرم افزار Microsoft Word در نظر بگیرید.

گفتنی است برای آموزش طرز استفاده از این نرم افزار تنها 5 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

آیا مشترک می تواند به صورت سلیقه ایی و دلخواه به وب سایت خود مطلب اضافه کند؟

بلی - کلیه مشترکین می توانند بدون در نظر گرفتن مطالب ثبت شده در پنل خود، هرگونه مطالبی که تمایل دارند، ثبت نمایند اما مسئولیت درج مطالب غیر قانونی و عواقب ناشی از آن به عهده مشترک می باشد.

علت ثبت مطالب توسط کانون در پنل مشترکین چیست، در حالی که کلیه کاربران می توانند خود این عمل را انجام دهند؟

علل:

1.  جلوگیری از فیلترینگ سایت مشترک:

_ ممکن است برخی از کاربران عادی از نحوه فیلترینگ و حتی موجویت فیلترینگ آگاهی نداشته باشند و از مطالب غیر مجاز در سایت خود استفاده نمایند که موجبات فیلترینگ سایت این دسته از مشترکین فراهم آید. اما می بایست بدانید کلیه مطالب مندرج در پنل مشترکین دارای مجوز از ستاد ساماندهی و گسترش فناوری اطلاعات می باشد و امکان فیلترینگ وجود نخواهد داشت.

2.  جلوگیری از به هدر زمان جهت جمع آوری اطلاعات و مطالب و ثبت در سایت توسط مشترک که باعث افزایش بهره وری، کسب درآمد و همچنین بهینه سازی مدت زمان فعالیت (1 تا 3 ساعت در هفته) می شود.

3. رعایت پراکندگی و گستره مطالب:

_ پراکندگی مطالب موجود در سایت مشترک باعث افزایش ترافیک در سایت خواهد شد چراکه همه نوع کاربر با سلایق مختلف در اینترنت مشغول جستجوی مطلب می باشند.

_ استفاده از مطالبی که در موتورهای جستجو مانند: گوگل، یاهو و... به دفعات زیاد مورد جستجو قرار می گیرند نیز باعث افزایش ترافیک سایت مشترک خواهد شد.

چگونه مشترکین از همان روز اول درآمد کسب می کنند در صورتی که وب سایت تازه در اینترنت به ثبت رسیده است و کسی از وجود آن آگاهی ندارد؟

1. کانون برای مدت زمانی مدت وب سایت مشترک را بین کاربران اینترنت آگهی می نماید.                                                               

2. کانون با استفاده از نرم افزاری که در وب سایت مشترکین خود تعبیه نموده است باعث می شود وب سایت مشترک در موتور های جستجو از رتبه بالاتری نسبت به دیگر وب سایت ها قرار گیرد. به مثال ذیل توجه نمایید:

کاربری در اینترنت به دنبال نوع خاصی از کامپیوتر کیفی در حال جستجو می باشد. برای این منظور کاربر وارد موتورهای جستجویی مانند: Google.com یا Yahoo.com می شود و عبارت مد نظر را در جعبه متن (Text Box) مربوطه وارد و سپس بر روی دکمه جستجو (Search) کلیک می نماید. حال به عنوان مثال تعداد 200 سایت مرتبط با جستجو در گوگل یا یاهو برای شخص در قالب صفحاتی نمایش داده می شود. بهتر است بدانید 95% از کاربران اینترنت معمولا صفحات اول و دوم را مطالعه و وب سایت مد نظر را از این صفحات می یابند. حال این نرم (وابسته به کانون) باعث می شود پیوند (Link) وب سایت مشترک کانون در صفحات اول و دوم قرار گیرد که این تبلیغی بسیار بزرگ برای هر وب سایت محسوب می شود. حال با این توضیحات از اهمیت پراکندگی مطالب که در مطالب ثبت شده در پنل مشترکین قرار می گیرد آگاه شده اید چراکه هرچه قدر پراکندگی مطالب بیشتر باشد ، می تواند کاربران بیشتری را توسط موتورهای جستجو به وب سایت مشترک کانون راهی و به طبع آن تعداد بازدید از سایت و نیز درآمد مشترک افزایش خواهد یافت.

کانون از بازدید وب سایت مشترک چه عایدی کسب که در قبال آن مبالغ 200.0 الی 400.0 ریال پرداخت می کند؟

در سایت کلیه مشترکین بنرهای تبلیغاتی از پیش تعبیه شده است که برای بازدیدکنندگان سایت مشترک کانون نمایش داده می شود که این امر موجبات عایدی کانون را فرآهم می آورد.

به عنوان مثال: هر بار که یک بازدیدکننده وارد سایت مشترک کانون شود یک آگهی تبلیغاتی برای آن بازدیدکننده بصورت خودکار نمایش داده خواهد شد و کانون بابت هر بار نمایش آگهی مبلغ 200.0 الی 400.0 ریال به مشترک پرداخت می نماید.

به مثال زیر توجه نمایید:

اگر بابت هربار نمایش آگهی در وب سایت مشترک، مبلغ 300.0 ریال پرداخت شود، کانون مبلغ 330.0 ریال از صاحب آگهی دریافت، مبلغ 30.0 ریال را کسر و مبلغ 300.0 ریال را به مشترک پرداخت می نماید. بدیهی است این مبالغ کسر شده متعلق به کانون می باشد و کاربران حق دخل و تصرف در این مبالغ را نخواهد داشت.

آیا مشترک از همان روز نخست کسب درآمد می کند؟

بلی - مشترک کانون از همان روز نخست با کمک و تبلیغ سایت خود به توسط کانون دارای حداقل 50 بازدید در روز نخست خواهد بود که این روند در طول زمان افزایش (توسط نرم افزارهای مطروحه در فوق) خواهد یافت و در ماه اول درآمد ضمانت شده ماهیانه 300.000ر2 تومان کسب خواهد شد.

آیا بازدیدکننده سایت مشترک می بایست بر روی آگهی تبلیغاتی ثبت شده در سایت مشترک کانون کلیک کند تا مبلغ به حساب ایشان واریز شود یا خیر؟

خیر - بازدید کننده نیازی به کلیک بر روی آگهی تبلیغاتی نخواهد داشت و این مبالغ تنها با ورود بازدیدکننده به سایت مشترک کانون پرداخت خواهد شد.

آیا مشترک می تواند درآمد خود را از طریق پنل اختصاصی مشاهده نماید؟

بلی

آیا کلیه نگارش بسته بنیاد مربوط به این نوع کسب درآمد می شود؟

خیر

آیا بابت استفاده از نسخه های بروز شده یا پیشین برای مشترکین نیاز به پرداخت مبلغ می باشد؟

خیر - کلیه نگارش ها در پنل مشترکین قابل دریافت و استفاده رایگان (مشترکین) می باشد.

ب) در مورد نوع و هویت فعالیت می بایست به عرضتان برسانیم که واقعا بصورت دقیق نمی توان به شرح جز به جز محصول حاضر بپردازیم.
بعنوان مثال شما در نگارش شماره 8.2.10 محصول که در فوق بصورت کامل شرح داده شده است، می توانید بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و همچنین نرم افزاری، وب سایت فوق حرفه ایی مانند :

Persianblog.ir یا Blogfa.com

ساخته و از طریق روش های موجود در آن (بسته کسب درآمد اینترنتی بنیاد) و از همان روز اول به کسب درآمد بپردازید.

یک سوال: آیا شما می دانید سایت Blogfa.com روزانه درآمدی معادل چند میلیون ریال را دارا می باشد و آیا می دانید روش های موجود در بسته کسب درآمد اینترنتی بنیاد بسیار کاملتر و پیشرفته تر از روش های کسب درآمد ازطریق سایت هایی مانند: بلاگفا می باشد؟

ما می توانیم روش های کسب درآمد از طریق این نگارش را برای شما شرح دهیم ولی به هیچ عنوان نمی توانیم به عرضتان برسانیم روش موجود در نگارش شماره آینده به چه صورت می باشد، چراکه ما علم فردا را نمی دانیم . پس متوجه شده اید که علت کلی گویی ما در قبال این محصول به چه منظور می باشد و امیدواریم حداقل قدری از سوالات موجود در ذهن پویا و فعال شما را پاسخ گفته باشیم.
لازم بذکر است شما می توانید از همان روز اول (پس از دریافت محصول) کسب درآمد خود را آغاز نمایید و مبالغ را بصورت حقیقی در حساب بانکی (بانک های ایرانی) خود دریافت دارید و برای این امر کافیست شرایط اولیه را دارا باشید که همانا در اختیار داشتن یک دستگاه رایانه (با امکانات معمولی (پنتیوم 2)) و نیز دسترسی به اینترنت را شامل می شود.

ج) در کلیه نگارش های بسته بنیاد به هیچ عنوان از روشهای شبکه های هرمی یا هرگونه زیر مجموعه گیری استفاده نمی شود و نخواهد شد چراکه این روشها در کشور غیر قانونی و مجازات های سنگینی در بر دارد.

د) در حال حاضر کمترین میزان درآمد برابر با 750.0ر2 تومان  و بیشترین مقدار برابر با 310.000ر3 تومان می باشد.

ه) جهت خرید محصول و همچنین نحوه آگاهی از تعرفه ها کافیست به نشانی اینترنتی : http://www.parsian24.org/Fa/Selling_Parsian.htm    مراجعه نمائید.

با تشکر از ارتباط شما

از کانون بیشتر بخواهید ...


البته خودتون بیشتر تحقیق کنید . و بدون آگاهی هیچ کاری را انجام ندهید .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد